Poradnik nowicjusza w centrum aktywności seniora

Serdecznie witamy Cię przyszły klubowiczu. Tu dowiesz się jak rozpocząć przygodę z fitnessem i na co należy zwrócić uwagę na swoich pierwszych zajęciach!

Jakie zajęcia wybrać?

Przychodzisz pierwszy raz do klubu patrzysz na ofertę i nie wiesz, od czego zacząć? Pamiętaj, że każdy z nas jest inny i powinien mieć ułożony własny niepowtarzalny plan treningowy dostosowany do swoich indywidualnych celów i możliwości.


Tylko mądre i długotrwałe rozplanowanie aktywności przynosi SUKCES!

Dlatego na początku umówimy Cię z naszym instruktorem, który przeprowadzi z Tobą rozmowę (wywiad), analizę wstępną i wypełni kwestionariusz medyczny, co pozwoli ustalić bezpieczny dla Twojego zdrowia plan ćwiczeń uwzględniający wszystkie Twoje uwagi i potrzeby. Bardzo chętnie odpowie on na wszystkie Twoje pytania.


Następnym krokiem jest badanie przez naszego mgr fizjoterapii, który poprzez wprowadzenie odpowiednich ćwiczeń niweluje wszelkie dolegliwości związane z bólami kręgosłupa, kończyn i stawów.

Co będzie Ci potrzebne do rozpoczęcia ćwiczeń?

  • wygodny oddychający strój (ubranie sportowe, adidasy najlepiej przeznaczone do treningu fitness ze specjalną podeszwą, najlepiej ze ściętą piętą co ułatwia wykonywanie podstawowych ćwiczeń od pięty),
  • ręcznik (kładziemy na karimatę podczas ćwiczeń w pozycjach niskich),
  • woda niegazowana lub napój izotoniczny,
  • klapki aby wziąć prysznic lub przejść na zajęcia w skarpetkach.

Na co musisz zwrócić uwagę podczas zajęć?

  • Ćwicz regularnie, bądź solidny i konsekwentny – pamiętaj, że robisz to dla swojego zdrowia, więc nie oszukuj samego siebie!!!
  • Nie zaczynaj ćwiczeń jeśli odczuwasz ból lub źle się czujesz,
  • Jeśli kręci Ci się w głowie, jest Ci słabo – natychmiast przestań ćwiczyć,
  • Pij wodę lub napój izotoniczny podczas ćwiczeń co 15 min. (najlepiej wypij dwie butelki płynów podczas zajęć)
  • Pilnuj swojej techniki ćwiczeń , dokładnie słuchaj wskazówek instruktora.
  • Pamiętaj o oddychaniu , nie wstrzymuj oddechu podczas treningu fitness.
  • Przyłóż się do rozgrzewki.
  • Nie ćwicz zaraz po posiłku
  • Pilnuj prawidłowej postawy podczas ćwiczeń,
  • Przyłóż się do strechingu (rozciągania) w końcowej części zajęć zapobiegnie to bólom mięśni i zlikwiduje przykurcze, których u początkujących nie brakuje.

Czy wybierając klub FITNESS warto kierować się tylko cennikiem? Powiem dobitnie: NIE!

  • Czy jak idziesz do specjalisty to wybierasz najtańszego, czy dobrego?
  • Na swoim zdrowiu nie warto oszczędzać, prędzej czy później wszystko wyjdzie.
  • Zdrowie mamy jedno i warto je oddać pod opiekę profesjonalistów.
  • Często słyszymy, że gdzieś jest tańszy ośrodek. Pewnie jest, tylko…
  • Czy warto ryzykować za parę złotych miesięcznie? Wielu lat doświadczeń niczym nie da się zastąpić!
  • Czy można przeczytać wszystkie książki w ciągu roku i być fachowcem? Odpowiedź jest jedna NIE!


Zapraszamy

Zapraszamy serdecznie do Centrum Odchudzania Olgi Chaińskiej. 


WIĘCEJ
-->